Lilla till jul

2009-12-08 19:09:35
Hallå my lovers snart är det jul gud vad kul . Jag har tänkt litte på om jag ska ha på mig rött i år assså det är sjukt snyggt men litte trörtsamt enligt mig . Så jag tänkte varaför inte lilla ?? det är ju också en ganska julig färg. Jag vet också att jag kommer att se sjukt fin ut också hahahahha . Jag hittade litte snygga lilla kläningar som jag aldrig kommer kuna köpa men man kan ju altid kolla in de .
large product image

large product image

large product image


large product image

large product image

large product image

large product image
large product image


large product image

Thumbnail

Kommentarer
Postat av: Erica

Oh, vilka vackra klänningar! =)

2009-12-11 @ 23:10:17
URL: http://iryccah.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback