Why do fools fall in love

2009-12-24 01:48:17
ja det kam man ju undra va ??. Jag har haft en lång underbar dag först så va jag i stan i typ 6 timmar med sandra vi började så klart med mat hittade massa fina saker . Jag köpte också ett par jimmy choo skor i från hm de kostade bara 500 halva priset liksom kan ej klaga på det hahahahaha. Köpte mycket anat också jag vissar så klart bilder . Men det bästa med min dag va nog att jag gick till mitt ex ock käkade middag med han saknar han sjukt mycket vi pratade i genom saker och bestämde oss för att börja om långsamt hahaha lilla kinesen kommer att döda mig . Men jag älskar värkligen han och ska ge han en sissta chans  plus så fick jag en sjukt snygg klocka i jul klap hahahahahahah och han fick litte snygga kläder av migg kolla in mina bilder i från i dag oo just GOD JUL PÅ ER ALLA.





min nya klocka love it thanks baby.
kolla in vad han fick av mig
Snygg tröja va han fick den hära och ett par jens.

tvingade han att stå modell jensen är i från LV köpte de för sjukt länge sen när jag va i london men vi jorde slut efter det så han fick inte de först nu hahahaha kostade runt 5.000 hopas att jag inte ångrar mig sen hahah lol nej skojar bara <3 .


Thumbnail

Kommentarer
Postat av: Matilda

gaaah köpte du jeans till honom för 5000 :O

GOD JUL på dig med gumman, jag glömde svara på smset igår natt =)

2009-12-24 @ 21:32:00
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Sidney The Singer

När man är kär så är man :) Hoppas att det går bra:)

2009-12-28 @ 21:51:37
URL: http://sidneey.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback