I MISS LA

2009-05-21 01:39:05

Jag håller på att pratar med sean i LA  gud vad jag vill tilback hade så kul och jag sacknar sean och alla andra.
Jag och aida hade sjukt kul i LA  vi va dära i 7 veckor folk trode typ att vi vara sjuka hahahah vi gick runt som villsna turister hahahaah men jag sacknar .Alla festerna och de roliga människorna . En av alla människorna som jag kom ricktigt nära va just sean  vi kunde prata om allat  och han va min lilla romans där borta tycker att det är sjukt bra att vi har kontakten kvar fast det snart va ett år sen vi sågs. här kommer  litte bilder i från LA.





 SKUMA BILDER HAHAAHH


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Vad tycker ni om låten It's Alright, It's Ok? har ni inte hört den förr så gör det nu :) http://sandratjulins.blogg.se/2009/may/ashley-tisdale-its-alright-its-ok.html#comment

2009-05-21 @ 11:26:49



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback