kläningar som jag aldrig kommer att kuna köpa

2009-11-13 22:56:05
Hahahah det kommer typ inte hända de är sjukt snygga och kostar sjukt mycket. Ibland önskar jag att jag va rik men men man får inte altid som man vill.
Den första är i från ett märke som hetter Temperley london en sjukt snygg blå kort kläning kostar 1,030 pund .

 Sen så har vi en rosa  i från Narciso Rodriguez den kostar 820 pund.

 Den tredje är en till i från  Temperly London en sjukt snygg vit kläning kostar 1290 pund .

Den hära är en sjukt cool kläning något som jag kan se typ kenza i en svart med blixtlås från Julien Macdonald kostar 750 pund.

Sen så har vi en söt kläning från märket Tibi den kostar 368 pund.

 Säger bara den perfekta bal kläningen i från Rachel Gilbert så snygg lång kläning i silver som sitter tight den kostar 878 pund.

Sen så har vi en till litten söt kläning i silver och vit också  från Rachel Gilbert.

















Thumbnail


Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! nu är jag tillbaks med bloggen och har en dansvideo tillägnad till min flickvän. Skulle upskatta ifall ni kunde titta förbi :)



ha en fortstt bra kväll! :)

2009-11-14 @ 00:10:52
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback