Jag hjärta Herve Leger klänningar.

2009-10-10 21:50:37
Hallo gud jag önskar att jag va sten rick hahah asså jag älskar herve leger hans klänningar är hellt underbara . De värkar sitta som en dröm jag har ju litte kopior men skulle villja ha the real deal .  Fan att de kostar så mycket det är liksom i från 11.000 kr up till 62.000 sjukt mycket pengar hahahaha. En som jag skulle döööö för är Sequin bandage kläningen den är sjukt snygg fins att köpa på luisaviaroma.com  och MrsH.se   Kolla in de
Sequin bandage klänningen så snygg



jag i kopian från gina trico

Kommentarer
Postat av: MARIA

Fin den var på dej:)

2009-10-11 @ 00:07:53
URL: http://mariasstyle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Omg så mycket stavfel

2009-10-12 @ 21:10:22



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback