Rihannas video shoot

2009-10-21 10:20:47
Gud vad jag är på gång nu hahahaha i går la jag up rihannas nya singel . Nu så har jag litte bilder från video inspelnigne av nya singeln Russian Roulette  som hon spelade in i new york den 16 oktober. Som jag sa tidigar så är hon cool men skum hon va ju så söt när sos videon kom ut gud vad folk förändras från att vara färg glad till att gå runt  med svart underkläder typ  aj kolla in bilderna =).

Rihanna spotted shooting her new music video in NYC...Rihanna spotted shooting her new music video in NYC...

Kommentarer
Postat av: Kimse

Hej!

Min bästaste vän fyller år imorgon,

och jag tänkte göra henne extra glad!

Vill du hjälpa mig? ^^

Spring in på hennes blogg http://gnista.webblogg.se och skriv en grattisrad som kommentar! :D

Det kommer göra henne så himla glad att hitta massa grattiskommentarer bara sådär haha :)



Tack på förhand! <3

Kramar / Kimse

2009-10-21 @ 10:31:01
URL: http://[email protected]



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback