Vad ska jag vara för not på Halloween ???

2009-10-15 19:59:14
Hej hej kollade nyss litte på Halloween kläder på korsetten .se de har sjukt snygga kläder . Men jag har ett problem vad ska jag vara för not ??? föra året va jag sjuksköterska  ska jag vara det i gen ?? jag ska ju på kryssnig med några tjej kompisar den 28 så måste bästema . Har några förslag kolla in de villa är snyggast .
SJUKT COOL TAXI HAHA
POLISE ??
GOLDDIGGER HOST HAHAHA
ELLER SEYIG  SJUKSKÖTERSKA

PLESE HELPE MEEEEEEEEEEEEEE HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Simone

Hoh, hade de anställda sett ut så hade jag inte släppt ut min pojkvän, haha ;D

2009-10-15 @ 23:47:17
URL: http://fattybom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback