Gudmor igen och en syssling på väg

2009-09-06 03:42:53
Just ja jag har glömt att berätta jag ska bli gudmor för andra gången för det är så att lilla söta Mercedes ska få en lille bror i början av nästa år . Längtar så att jag kan få skämma bort lilla leon som han kommer att få hetta en sak som jag är bra på är att köpa fina presenter hahahaha. En bild på matildas söta mage jag tror att hon är i vecka 20. Inte nog med det så ska min kussin som är mera som en sysster få sitt första barn som också är en litten pojke längtar jag älskar bebisar hmm jag kanske borde få en själv haahahah nej skojar bara . Bilden på matildas söta mage kolla in hennes fina blogg www.majbebis08.blogg.se

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback