Kommer ni i håg Jade

2009-09-13 21:20:02
A nu så skriver jag litte mera om flera top model tjejer kommer ni i håg Jade som va med i sessong 6. Tjejen som hade sjukt mycket luft asså om jag såg ut som henne så skulle jag också ha så mycket luft hahahahaha. Hon har fått sjukt mycket jobb efter top model bland anat så har hon varit modell för appel bottoms sen så har hon varait med i ne yos go on girl musike videon, LLoyds girls around the world videon  och har jort många modell jobb kolla in jade jag tycker att tyra inte borde klipa av henne allat hår hon ser mycket bätre utt med hår .


Kommentarer
Postat av: Malin - RocknRolla

jag gilla aldrig riktigt henne! men hon var sjukt mkt finare i längt hår!

2009-09-14 @ 12:35:21
URL: http://bestofberger.blogg.se/
Postat av: Rosida

Usch, hon var sjukt taskig i Top model, hon trodde att hon var bäst hela tiden. xD

2009-09-14 @ 14:19:07
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback