Lauren London fick en litten pojke

2009-09-13 18:53:08
Grattis till louren london som fick en litten pojke . Jag srev ju för ett tag sen att hon va gravid och pappan till barnet är ingen mindre el lil wayne som väntar en till ungen snart med niva hahahah asså det är litte roligt asså men aj .För ni som inte et vem Lauren london är så är hon skådis och modell hon har varit med på några avsnitt av 90210 serrien , Entourage  och filmen ATL  hon har också varit med i ganska många hip hop videon .


Kommentarer
Postat av: tjockistwin

hej hej!

kan du komma på något förlag som jag kan ha på min blogg, det är jusst nu som jag vill starta något, så läs mitt senaste inlägg och kom på något som jag kan ha =)

2009-09-13 @ 19:35:32
URL: http://tjockistwins.blogg.se/
Postat av: D E S I G N B L O G G

hej sötnosen vill du vara med på min veckansblogg ? du kommer säket komma vidare : P anmäl dig i det senaste inlägget : )



kram

2009-09-13 @ 19:56:36
URL: http://ahwww.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback