LIPSY

2009-09-06 00:54:10

Hej är just nu ine på lipsys hemmsidan asså de har så sjukt fina kläningar och alla som käner mig vet att jag älskar kläningar fundera på att köpa några från hemmsidan men det kommer att bli så dyrt med frakt kanske borde jag vänta tills jag åker till london . Det är inte bara jag som gillar lipsy även kenza och blondinbella har kläningar där i från. Här kommer bilderna på de kläningarna som jag fasnade mest för måste ha de.
Image of Jewelled Gathered Bust DressImage of Colourblock Body-Con Dress  Image of Zip Front Body-Con DressImage of Grecian Drape DressImage of Draped Bejewelled DressImage of Studded Strap Body-Con Dress


Kommentarer
Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]

jättefin blogg:)

2009-09-06 @ 01:47:26
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: sally

tack så mycket

2009-09-06 @ 03:29:47
URL: http://bossdiva.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback