Rihanna älskar chris fortfarande

2009-09-07 09:41:00
Asså vad är det med oss tjejer varför vill vi alltid ha tillbacka killar som behandlar oss som skit. Om rihanna vill ha tillback chris så är hon dum men jag vet hur hon tänker har jort samma ska typ 100 gånger vi måste sluta med det för att de killarn som behandlar oss som skit och vi går till backa till de det blir en ursäkt att forstäta med det för de. Dom tänker hon kom tillbacka så jag kan göra vad fan jag vill hon kommer aldrig att lämmna mig !!!!!
Hon tycker att hans dom va  onördig varför ska de vara från varandra i fem år och att hon fölåter han asså det är ju oki att förlåta han men det hon måste göra är att glöma han och gå vidar med sitt live enligt mig.

Kommentarer
Postat av: vesna

aaah dom äger dom filmerna :)



allt bra med dig?

2009-09-07 @ 10:58:36
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Elin

Allt bra med dig?

2009-09-12 @ 15:32:14
URL: http://elliinns.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback