VMA DEL 2

2009-09-14 13:50:14

Vem va snyggast kläd ??  själv så tycker jag beyonce hon va sjukt snygg i den röda kläningen pink och shakira hadde ju likadana kläningar men jag tycker att den va snyggast på shakira. Taylor Swift hade också en fin kläning  och cassie med sitt halv rakade huvud men hennes kläning va snygg på henne . Alicia keys hade en jätt söt kläning på sig  fina va också keri hilson och katy perry de hära är min ine lista vem vad snyggast tycker ni ???
   














Semst kläda va lätt lady gaga  och jag förstor hon vill stika utt men asså nej det dära va inte fint .Jlo hade en sjukt söt kläning men det som hon la på den va fullt sen så har vi kanye west flickvän Amber Rose


Kommentarer
Postat av: Rosida

Haha, Lady Gaga är helt sjuk. ^^

Tycker också att Beyonce var bäst klädd. :)

2009-09-14 @ 14:16:04
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/
Postat av: ..

cassie var helt klart finast klädd! diggar även hennes frisyr väldigt mycket

2009-09-17 @ 23:13:31



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback