En Skiva Jag Sent Kommer Att Glöma !

2010-04-16 15:01:18

Hej dolls! vaknade nyss jag säger  bara omg!! . Studen skivan började sjukt bra alla hade skit kul dansade åt god mat. Sen började eftersläpet det var också Nice. Dansade mådde bra folk började dricka sjukt mycket.  Speciellt Anna omg då blev det knas jag visste inte att en sån liten tjej kunde vara så stark!! . Hon råkade typ puta en brud på dansgolvet som putade henne tillbaka och då blev det knas . Jag brukar ju gå ut med henne men har aldrig aldrig sätt henne så dära galen!! . Asså ingen kunde hålla ner henne hon slog alla som försökte hjälpa henne. Drog nästan av mitt hår slog sönder vakterna. Ingen kunde hjälpa henne asså  . Till slut lyckades de ta ut henne ifrån klubben polisen hade kommit och jag försökte lugna ner henne igen  . Så att hon inte hamna i en fyllo cell nej då skulle hon in och slå alla med en glasflaska haha men asså det kan hon ju glömma hon var fan inte sig själv har aldrig sätt henne så dära ! . Vi försökte verkligen lugna ner henne men som tur var så lyckades hon komma hem till slut. Fick nyss ett samtal ifrån henne där hon bad om ursäkt till alla tror inte att det hjälper henne så mycket folk är så sura på henne hahahahaha . Det hära bråket vad vid 12 två timmar senare blir det bråk igen på toan mellan två killar som verklige spårade ut. Nån bröt näsan den andras panna hade typ sprickigt blod över allat . Då fick polisen nog och kastet uta alla. Det var sjukt synd att folk kommer och förstör för alla som har roligt speciellt mig som har jobbat så hårt för skivan det suger hårt.
Anna hahahaha


Thumbnail


Kommentarer
Postat av: liza

sv: varsegod! :D

2010-04-16 @ 16:03:12
URL: http://liizaberisha.blogg.se/
Postat av: evelina

så lite så!

härliga bilder =)

2010-04-16 @ 18:29:08
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

åhh gud vilken fin klänning du hade där :D älskade bara färgen så hårrrrrrt :D så sjukt vacker färg aså :D och gillar klänningar som är gulliga men smyg sexig hihi

2010-04-16 @ 21:14:40
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: syl

OHHHH ÄLSKAR DIN KLÄNNING! Vart har du köpt den? hur mycker kosta den ? :)

2010-04-17 @ 21:33:03
URL: http://sylwiia.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback