Min Nya Favorit Designer

2010-05-14 03:37:22
God morgon eller aa god natt kan man väll också sig asså Karen Millen gör så sjukt snygga klänningar jag är so in love i hennes klädder skulle kuna ha på mig allat som hon har jort so fabolus . Och hennes klädder kostar inte heller så mycket runt 1000 och upp visst inte billigt men så värt prisern enligt mig . Min och Izabelles student klänningar kommer i från hennes märke vi får de typ på måndag tror jag kommer att bli spänande och se hur de sitter tror att Izabelle kommer att vara sjukt snygg i sin klänning me thats  a nother story lol . Aj här kommer några favoriter i från hennes märke .
Metallic crochet dress
Sequin dress
Draped jersey dress
Boudoir satin dress
Signature colourblock dress
Broderie dress

Layered sleeve dress
Graphic bandage dress


Thumbnail

Kommentarer
Postat av: Linn-lay

Godmorgon:D

händer denna helgen då? :D

2010-05-14 @ 11:50:06
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Daniel

wow e IMPONERAD!! Me like!!!!

2010-05-14 @ 13:27:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback