MössPåtagnigen

2010-05-01 12:46:38
Hej dolls asså vaknade nyss är så jävla trött jag och Anna kom hem till mig vid 6 fyfan vad kul vi hade . Men jag säger mera om det sen . Nu så ska jag skriva om våran underbara mösspåtagning fyfan vad kul vi hade nu käns det värkligen som om studenten snart är här men det är 33 dagar kvar hehehe . Men endå vi började med lunch rostbiff med potatissallad  och till efterätt blev det choklad tårta med grädde sjukt gott Anna gamade lilla kinesen också . Sen blev det massa fina tal i från våra underbara lärare aså våra lärar är sjukt sköna när det kommer till att hålla tal . De vet vad vi vill höra och vad som får oss att döö av skratt.


Thumbnail

Kommentarer
Postat av: nomi

OJ! du var en riktig beauty !

2010-05-02 @ 17:26:04
URL: http://metrobloggen.se/weheeey



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback