Shoping

2010-05-25 22:16:50
Hej dolls gud vad jag är trött tror att jag vaknade litte för tidigt  hehehehe . Va i stan typ hella dan med Izabelle vi köptet först och främst biljeter till sex in the city 2 så vi ska se den nu på torsdag jag längtar hopasa att den är lika bra som den första eller bättre. Köpte också typ den sissta klänningen i från hm fashion against aids collektionen den är sjukt snygg på blev förälskad in den köpte också ett skärp från collektionen love it ! . Kommer att gå runt med den klänningen hella sommaren ska fotas nu på tisdag då ska jag nog ha den =) . Och min absoluta snygga tunika i från lindex så fin och så jag .


Thumbnail

Kommentarer
Postat av: Lizy

Tunikan var verkligen sjukt fin! Kommer nog passa perfekt!:)

2010-05-25 @ 23:38:02
URL: http://thelizy.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback