Ska Jag Åka Eller Inte ?

2010-11-19 21:17:32
Hej dolls asså jag har värsta ångesten ska jag åka till Gambia eller inte en stor del av mig vill värkligen åka .Skulle vara så kul att få träffa  mina kussiner och mostrar och att få festa i gambia med Saffie hur grymt skulle inte det vara  och värme det viktigaste av allt asså tror fan att jag ska åka blir mera och mera över tygad när jag skriver hahahah . Om Jag åker då kan jag inte fira nyår och jul med mina älsklingar här men asså värme familje och andra vänner i gambia låter jävligt bra just nu om jag ska vra älig dame asså a vi får se
.



Thumbnail

Kommentarer
Postat av: Binta Jammeh

ÅÅÅÅÅÅÅÅK du kommer att ha skit kuuul svär... och du kan alltid fira new year and christmas there, och vara med vänner och släkt...

2010-11-19 @ 21:36:52
Postat av: sally

aa tror fan att jag ska göra det binta hihih

2010-11-19 @ 21:43:24
URL: http://http
Postat av: sandra

NEJ DU SKA INTE ÅKA!!!!!

2010-11-20 @ 02:59:43



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback