Funderar På En Ny Loui

2010-09-29 18:15:15

Hej dolls asså alla som känner mig vet att jag är en Loui girl hihihi  . Jag vill typ ha en av varje model inan jag börjar köpa fler av samma  lol och jg driver inte  jag har ju två väskor nu en speedy 30 som kostar 4700 och en Galliera Gm som kostar 10.000 400 nu så funderar jag på en verona Gm för den designen har jag inte än den kostar 9514 kr . Men först ska Izabelle få sin Trevi Gm av mig och K




 
Vad tycker ni om den fin eller ? Är den värd att köpa ?




Snart är den din Izabelle väldigt snart !!

Thumbnail


Kommentarer
Postat av: Sexy_Chinese_Gurl_666

Jag tycker att ni ska ge Izabelle hennes väska nu!



Ps. Verona PM är finare :):):):):)

2010-10-05 @ 23:40:32



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback