Halloween 2010!!!!

2010-09-27 21:40:51
Hej dolls nu så är jag hemma och jag kan äntligen säga vad jag har sysslat med de hära senaste dagana. Som alla vet så är det snart halloween så jävla underbart och det här året så ska jag ha den grymmaste halloween festen någonsin. fredag den 29 oktober på klubb dansin i liljeholmen och självklart vill jag att så många som möjligt ska komma och njuta av den här underbara kvällen med moi. självklart ska man klä ut sig för det är ju det som gör halloween så roligt. det är 20 års gräns men om man är 18 kommer man in om man vill ha förköpsbiljetter som är billigare än att köpa på plats så kan man kontakta mig på 0768514949 och de biljetterna kostar 100kr hopas att det är många som vill komma och ha kul med mig hihihhih .


Thumbnail


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback