Super Mysig Julafton

2011-12-26 19:31:45
Hej dolls jag hade verkligen en super mysig julafton . Va hos M vid 1 kände mig som värsta tomten med alla julklapparna hihihi . Jag började med att leka med barnen och va dj så klart medans M fixade maten sen så blev det så klart lunch med en massa good mat åt så himmla mycket speciellt av laxen älskar lax så gott. Efter det blev det julklapps öppning så himmla kul att se hur glada mina underbara gudbarn blir värt varenda öre!!!. Sen så åkte vi vidare till Ms mamma och firade vidare det blev det mera mat och mys åt så mycket kunde typ inte andas efter hahaha så synd men skulle lätt göra om det igen hahahaa .

'


















Thumbnail



Kommentarer
Postat av: afroego

Mysigt!!

2011-12-27 @ 17:42:35
URL: http://afroego.bloggplatsen.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback