Underbar Helg Med M

2011-12-04 17:58:40
Hej dolls jag har haft en grym helg med min älskade Matilda . Vi började på fredagen då vi lagade eller då jag lagade värdens godaste lasange hahahaha hon hjälpte till med löken . Efter det så stog vi för det mesta och dansade sönder oss till Beyonce i hennes vardagsrum och va helt slut vid kl 11 sjukt . I går så va vi i stan Matilda köpte nytt hår ock shopade lite efter det blev det bio vi såg på tintin helt ok . Jag blev mest imponerad av animeringen grym . 

Älskar min lila M vi har så grovt roligt i  hop men bland går hon mig på nerverna men det är bara för att jag verkligen älskar henne och i bland blir  jag som en liten käring som bara gnäller men det är sån jag är . När jag älskar någon vill jag bara det absolut bästa för den personen, Längtar som  fan till den 15 kommer att bli grymt!!!








Thumbnail

Kommentarer
Postat av: afroego

SUPERfin bild:)

2011-12-04 @ 19:39:19
URL: http://afroego.bloggplatsen.se/
Postat av: Hemmafru i Florida

va snygga ni ar!!!!!!!

2011-12-05 @ 22:25:14
URL: http://mylifeinparadise.blogg.se/
Postat av: Matilda

<3

2011-12-12 @ 00:23:25



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback