Mina 3 kända Stilikoner

2011-02-13 17:17:16
Mina 3 kända  stilikoner måste nog vara Rihanna , Kim Kardashian och Amber Rose först och främst så är de sjuk snygga och har kroppar som jag skulle döö för . Men jag älskar också värkligen hur de klär sig speciellt Kim älskar värkligen hennes stil och den är lättas att kopiera också . Rihanna är bara super cool i allt och jag älskar att Amber kan typ ha allt med solglasögon och se så sjukt snygg ut endå samt att alla hennes klädder värkligen sitter smak på henne speciellt klänningar just love it .
109039961, FilmMagic /FilmMagic107061196, WireImage /WireImage
Thumbnail

Kommentarer
Postat av: Gosia

Tack, detsamma! :)



Alltså... jag förstår inte riktigt vad Amber är känd för? haha

2011-02-13 @ 20:49:53
URL: http://gosias.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback