Det bästa och Sämsta Med Min Resa

2011-01-18 15:27:49
ÅÅ saknar Gambia så sjukt mycket just nu vill tillbacka nu !! . Men allt va inte bra där ner det hände en massa skit också aa eller inte en massa då  . Det va på nyårsafton jag va i senegambia med mina kussiner och några kompisar samt min lille bror och sysster .

 Det va så sjukt mycket folk där asså det va sjukt man kom inte in någon stans folk började bråka det va poliser överalt som slog på folk asså det va helt crazy . Vad händer då jo en massa idioter passar på att tjuva från folk jag blev av med min iphon 4  och min lille bror blev av med sin iphon 3 samt 400 d  och min kussin blev också av med sin mobil . Det går så fort att man inte ens märker att mobilen är bort tog tag för  mig att komma på det så min nyårsafton va inte den bästa men jag  skit i det till slut och hade kul endå . Men det va det  dåligt som hände

min semester va sjukt rolig fast jag bara va med mina kussiner träffade Saffie typ 3 gåner  vi bode lång i från varadra och det kostade så mycket för mig att åka fram och tillbacka till henne .  Jag va mycket på stranden älskade att vara där samt så va jag väldigt mychét hemma för det händer altid något hemma hoss oss det är allt så mycket folk där och vi har så himmla  roligt också .

 Men det roligaste måsta  ha varit en kväll när vi satt ute alla mina tjej kussiner jag min mamma och några av hennes kompisar när den sjukt läskiga  kankorang vet ej hur man stavar det hahah  kankorang är typ ett slags monster som skämer livet ur mig visst så är det inte ett riktigt monster utan det ar nogon som klär ut sig till det  men  endå skit läskig .

De brukar gå runt och slå folk med två skit stora knivar asså inte göra illa någon utan bara slå och  skräma  livet av de flästa kvinnorna  med den hämmska skriket och att slå knivarna i mot varandra så att det gnistar i alla fall vi satt ut när den plötsligt stormade in på våran gård och alla bara sprang för att låsa in säg asså vi fick värklige panik och typ sprang för livet  min mammas kompis skit till och med att ta sin ungen för att hon va så rädd och typ glömde bort henne hahahahaha så jävla synd när vi alla va inlåsta så stog den dära och skrek och typ började dansa den vilde tydligen ha pengar så för att få den att gå vidare va vi tvungna att betala men  det va endå kul att skrämas litte lol här kommer  mera bilder i från Gambia .



 
Vårt Hus








KANKORANG ser kanske inte så läskig ut men tro mig när den är nära så är den skit läskig kunde inte ens ta mera bilder på den så rädd va  jag lol

Thumbnail

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback