Fit In My Jeans

2011-01-26 09:20:16
Hej dolls i dag så börjar jag min bantning som jag kallar Fit In My Jeans  hahahaha mobbad men det håller mig motiverad . Har en meny också den är inte värdens bästa men den är bra för mig provade den för och gick ner sjukt mycket så det är därför jag ska köra med den  .  Jag rekommendera inte den till någon utan skriver bara om det jag gör samt att träna då och det rekommenderar jag till alla hihihihi så lets do it .
Min Meny

Frukost : kellogs all bran med mjölk och Banan
Lunch : kokt ägg utan äggula med räkor och sallad runt 200 kalorier
Mellan Mål : Nutrilett Premium bar och valfri frukt
Middag : Ugnsgrillad kyckling 220g med broccoli 60g och grönsallad 150g 253 kalorier .
Frukost : kellogs all bran med mjölk och Banan
Lunch : kokt ägg utan äggula med räkor och sallad runt 200 kalorier
Mellan Mål : Nutrilett Premium bar och valfri frukt
Middag : Ugnsgrillad kyckling 220g med broccoli 60g och grönsallad 150g 253 kalorier .

Kommentarer
Postat av: emmi

- vad kul att du gilla den! kramar

2011-01-26 @ 16:37:30
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: Mickan

Eller hur:) Mycket gott!

2011-01-26 @ 17:20:25
URL: http://miickan.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback