En Video Från Studenten

2011-05-11 08:36:29
God morgon dolls vaknade för ett tag sen sitter här och täker på den 3 juni föra året som va lätt en av de bästa dagarna i mitt live dagen jag tog studenten . Å fyfan vilken dag alla minen som när lilla Anna väcker mig typ kl 5 på morgon och skriker SALLY VI HAR FÖRSOVIT OSS OH NEJ VI KOMMER ATT MISSA STUDENTEN !!!!! , Först så får jag panik sen så kollar jag på kl och säger Anna kl är bara 5 vadå får man för svar ah men det är så ljust  ute hahahaaha nej men bort i från det så hade vi skit kul och vi hade lätt värdens bästa utspring vi åkte båt in till stan och där va allas familjer och vänner åå skit kul hittade en video också.

Thumbnail

Kommentarer
Postat av: LENA ♥

Ja verkligen! Det är ju så underbart med sol :)

Allt bra idag? kram♥♥

2011-05-11 @ 10:02:32
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback