Vågar man säga att.

2011-05-09 23:51:53
vågar man säga att det är sommar i stockholm?? WOOOOOP WOOOOP!! jag gör det iaf! Idag var det en super härlig dag! verkligen den bästa dan o vara ledig på, för man vet aldrig med vädret här i stockholm. Iaf, jag var i stan idag köpte mina drömskor och sedan var jag o min kära vän i märsta. Vi var och träffade ett gäng med grymma tjejer, vi grillade snackade och flummade galet. ooh jag älskar verkligen sommmar och allt som har med sommaren att göra!! uteserveringar, picknick och sist men inte minst sena kvällar ute!! här får ni en bild från idag. ONE LOOVE


Kommentarer
Postat av: afroego

JAG DÖR! VA GOTT!!

2011-05-10 @ 21:38:30
URL: http://afroego.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback