Two Colored Hair

2011-09-19 18:50:37

Är hemma nu min kära vän hade så tråkigt med mig att han somnade sjukt synd hahaha nej men han hade festat hela helgen så han va död . Nog om det har märkt nu den senaste tiden att väldigt många kändisar har två olika hår färger sjukt coolt jag vill också prova typ svart under och sen brunt . Men jag är så jävla rädd när det kommer till mitt hår vågar inte prova mig fram men blev sjuk sugen när jag såg Ciara , Beyonce , Khloe Kardashian  och några andra med det nsjukt fint.

Personality Khloe Kardashian arrives at the 2011 Teen Choice Awards…Beyonce Knowles attends the Rodarte Spring 2012 fashion show during…Recording artist Ciara attends Cash Money Records Lil Wayne album…Trina Braxton attends the WE TV series Braxton Family Values…Angela Simmons arrives at the HELP HAITI benefiting The Ben…Rihanna launches her debut fragrance ReblFleur at House of Fraser…

Thumbnail

Kommentarer
Postat av: Inga

JAA ekänn! älskar klacken på de ! :o KRAM

2011-09-19 @ 20:13:59
URL: http://kovacevic.myshowroom.se
Postat av: Anonym

kop indian hair som du kan farga och rak parmanenta

2011-09-19 @ 20:16:29



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback