Kim And Kanye

2012-04-24 20:03:14
Hej dolls alltså vad tycker ni om Kanye och Kim Kardashian ? Jag blev inte chockad när jag hörde det . Men vet inte riktigt vad jag tycker alltså dom skulle verkligen få fina barn ihop . Det ända som är fel är att det får Kim att värka helt cp wtf liksom hon är fortfarande gift plus att dom två fick Amber Rose att se ut som värsta ängeln med tanken på att enligt henne gjorde hon och Kanye slut över just Kim. Men men önskar don lycka till måste säga att dom är sjukt sööta ihop Kim get your money girl!!

Kommentarer
Postat av: neli

haha what är dem två tillsammans? =O =O



det var en serviceutbildning jag gick hihi =)

2012-04-24 @ 20:47:10
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: afroego

oooooj jag visste inte att dom va tillsammans! :O haha Hoppas det fungerar den här gången...

2012-04-25 @ 13:06:57
URL: http://afroego.se/
Postat av: Julclaude - Nudity is not a crime!

hmmm - no comment...

2012-04-27 @ 03:20:15
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/
Postat av: Fofa

The bitch är en sociopat, fucking trash och hon ska var glad att hon är vit, ingen svart tjej kan släppa ut en sex video och sedan få en egen reality show, och sedan bli mest eftertraktad kvinna bland rika (korkade ) svarta män.inte konstig beyonce inte vill ha henne i hennes kändis elit( där dom har status).till och med hennes yngsta syster stör sig på henne!!

2012-05-21 @ 02:55:43



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback