Tankar Och Planer

2012-04-11 21:46:26
Hej dolls kom just i från jobbet gud vad skönt det känns att bara sitta ner =) hahahaha. Snart är veckan slut tiden går så otroligt fort nu innan jag vet ordet av det är jag typ 30 !! Nej skojar bara men på tal om ålder min fina Vanosuga suga baby! Aka Vanissa fyller 21 år nu på söndag wihoo och själv klart ska vi fira henne . Vi funderar på att gå ut börjar med en middag sen dansa hela natten lång . Men har typ inget att sätta på mig men det gå ju alltid att ordna . Ja dolls har faktisk inte så mycket att skriva om nu för tiden men nu fick ni lite i alla fal . bjuder så klart på en bild som absolut inte har något med texten att göra

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback