Jobba Till 75 Hell Nooo!!!

2012-02-13 17:03:48

Hej dolls är så sjukt irriterad på Fredrik Reinfeldt som tycker att vi ska jobba tills vi är 75år wtf? Jag kan säga att jag inte håller med jag brukar inte ha många politiska åsikter men det här fick mig verkligen att bli arg . Sen när jag såg att blondinbella började snacka en massa skit vad fan vet hon . Har absolut inget i mot att hon lever bra genom hennes blogg hon jobbar säkert hårt för det hon har men jag tycker att hon är arrogant och okänslig när hon snackar så där det visar verkligen att hon kanske inte fatta så mycket som hon leker att hon gör . Men det är en stor skillnad från typ vad jag kommer att jobba med. Visste jag väljer själv att jobba inom vården men inte till jag är 75 det är typ rena rama slav jobbet sen så får man så dåligt betalt . Så jag tycker att hon ska hålla käften för hon verkar inte fatta vad hon pratar om inte den där Fredrik heller !


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback