Låt Aldrig Någon Ta Dig För Givet Dolls !!

2012-01-02 01:13:26
Hej dolls sorry att jag inte har bloggat i dag . Har varit så förbanad! Men är över det nu låt aldrig någon ta dig för givet dolls spelar ingen roll vem det är . En grje som jag lärde mig igår är det spelar ingen roll om du har känt någon i 10år vill den personen skita i dig så kommer inget att få den personen att tänka om spelar ingen roll vad som händer.

 För det är nog en person som är ganska självisk och tror att allt årdnar sig asså en person som inte fattar att det finns konsekvenser för saker man gör men det kan också vara en person som totalt skiter i allt helt enkelt
 
. Men sen så fins det folk som jag som tänker mig för innan jag gör saker jag är en sån som försöker behandla folk som jag själv vill bli behandlad . Jag är absolut inte perfeckt och har gjort många misstag i mitt live. Men skulle adrig såra någon med flit som sagt karma is a big fat bitch and she will gett you  . Det är alltd kul att leva för stunnde men se hur långt folk som lever för stunnden kommer tänk på det dolls .

 Ursäka mig  jag stavar som en kratta lol



Thumbnail

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback