Fashion Inspirations Reality Tv Stars

2012-07-11 16:41:36
Hej dolls! Hopas att allt är bra med er själv så mår jag skit bra för att jag är ledig idag yeah. Det ända jag har gjort är sovit så tänkte att det är på tiden att jag går upp och skriver ett nytt inlägg till er . Tänkte skriva lite om vilka 3 reality kändisar stil jag inspireras mest av . För alla som känner mig är det nog väldigt enkelt att gissa vilka dom är lol.
 
Men nu börjar jag och den första är självklart Kim Kardashian har alltid tyckt om hennes stil kvinnan är bara för vacker. Hennes kropp ska vi inte ens börjar prata om! Det jag gillar mest med hennes stil är att hon alltid ser classy ute och jag tycker att det är sjukt viktigt! Man ska ju kunna ha på sig korta kläder utan att se ut som att man jobba på gatan liksom . Hon är också väldigt duktig på att sätta ihop outfits a det är kanske inte hon som gör det men hennes stilist gör ett grymt jobb lol.
 
 
 
 
 
 
 
Det här var svårt känner nästan att Emily B från love and hiphop borde vara min första ikon . Alltså den här bruden är grym älskar verkligen hennes still. Har aldrig sätt henne i något och tänkte vad fan har hon på sig . Hon vet verkligen vad som funkar för hennes grymma kropp . Men det som jag mest gillar med hennes still är att hon ser till att hennes fans kan ha på sig exakt samma sak som hon har . Hon handlar väldigt mycket från asos.com och det har vi flesta råd med . På riktig Emily B är grym.
 
 
 
 
 
 
 
Sist men inte minst har vi den super vackra Evelyn Lozada från basketbalwives för att vara nästa 40 år har hon en grym kropp men det jag gillar mest med hennes still är färgerna hon har alltid färgglad kläder . Det är väldigt sällan man ser henne i svart typ och alla som känner mig vet att jag älskar allt som är färgglatt.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Dinah

miss lozada is amazing, love her

2012-07-24 @ 09:23:52
URL: http://www.finadina.blogg.se



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback