Min Dag =)

2012-07-09 02:01:24
Hej igen dolls tänkte bara komma in och dela med mig lite om min födelsedag samt bilder då. Tänkte verkligen inte göra något speciellt typ en middag med mina vänner bara och det gick ju som planerat förutom . Den lila överraskningen som Saffie och Izabelle bestämde sig för att göra . Jag var i farsa centrum med min syster tänkte handla strumpbyxor till kvällen . Var i kappahl med min syster när jag plötsligt ser två människor hoppa fram blev verkligen skit rädd , Mina underbar vänner med en tårta och sjung så fint för mig hahaha var verkligen i chock. Vi drog hem till mig jag sminkade mig åt den sjukt goda tårtan tack Ida!! sen så var det bara på med min fina födelsedags present ,  fick min super fina klänning ifrån Saffie är typ helt kär i den. Kommer en outfit video snart kan jag lova. Sen så var det i väg på en mysig middag på Fridays inne i stan . Vill tacka alla som kom och firade mig tack Saffie, Izabelle , Vanosuga,Gustavo Ida± pojkvän ni gjorde min dag <3<3 Här kommer lite bilder .
 

Kommentarer
Postat av: Nath

Vilka underbara vänner du tycks ha!!:-) fin du blev på bilderna btw å grattis i efterskott;-)

2012-07-10 @ 05:20:41
URL: http://Nathalca.blogg.se
Postat av: Ego



ahha, dem lyckades lura dej oxå med andra:)
hääärliga bilder!

av. haha jaa, jag såg ju inga jävla muskler så för mej var dem osynliga:D fick ju verkligen d a m p på skatan lixom, man kan ej behandla kunder hur som helst, inte mej iaf :D

2012-07-11 @ 00:39:51
URL: http://egoqueen.blogg.se



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback