Oförglömlig Kväll Del 1 OBS!! Långt Inlägg

2012-07-04 18:55:50
Hej dolls! Kom hem ifrån jobbet för ett tag sen hahah mitt nya liv jobb och inget annat men nu tänkte jag faktisk bärett om Saffies möhippa. som var föra fredagen eller a första delen då hahaha kommer att bli en bok. På riktigt är så jävla stolt över mig och Ida vi gjorde ett skit bra jobb . Självklart vill vi tacka alla Saffies underbara vänner som kunde bidra med pengar och själv klart närvaron ni gjorde kvällen prefekt tack så mycket. Sen så vill jag tacka den fantastiska Mammi aka afroego tack så mycket gumman att du kunde hjälpa till att sminka vår lila brud hon blev super fin =) haha gud vad jag tackar här . Sist men inte minst vår fotograf för kvällen Julius tack för alla fina bilderna .
 
Så nu kan jag börjar bäretta lite om kvällen , Vi kan ju säga att själva festen inte började först Saffie kom hon hade ju ingen aning om vad vi höll på mig . Hon trodde att hon skulle möta mig vi svampen på östermalmstorg för att jag skulle träffa en vän där som jag hade köpt en stereo ifrån men jag behövde hjälp att få hem den och eftersom att hon Adam Awa Lottie och Fatou skulle sova hos mig kunde dom möta upp mig där ( dom tjejerna var med på det hela så klart) Jag fick ju vänta ett tag på att dom skulle komma ditt så då var det bara att låta skit sur på telefonen hihihi . När dom till slut kom fram till östermalmstorg stog jag typ utanför fridays medan vår vän Ida och fotografen stog inne i 7eleven och väntad på signalen ifrån mig att komma ut . Ida hade handbojor och ögonbildel hahah . Så jag var helt vänd i mot där Ida vara så stog jag och bara vart fan är snubben man kan inte missa någon med röd jacka sträckte på mig och bad henne att hjälpa mig hitta någon med röd jacka . Då ringde jag upp Ida och sa att hon skulle komma ut så Ida kom bakom Saffie som inte fattade något jag höll hennes armar medan jag skrek hahaha VI FICK DIG DET ÄR DAGS FÖR DIN MÖHIPPA HAHAHAHA det ända hon sa va va nej nej nej skoja inte. Sen blev det på med handbojorna och ögonbindel så klart hade hon 1000 frågor visste ni alla om det här men vart ska vi och en massa .
 
 
Hon hade ingen aning om vika som var hos Ida och väntade på henne vi bad alla tjejer vänta hos Ida så som bor 5 min från svampen så när kom fram skrek vi bara vänta till alla ställde henne vid dörren och jag tog bort ögonbindan och alla stog och skrek SURPRISE!!! Saffie blev så jävla överraskad alltså hennes min var guldvärd och så klart kom tårarna efter det hahaha nej men det var verkligen en lyckad kväll har fan redans skrivit en bok
här hahaha orkar inte skriva mera så ni får kolla på en massa bilder i stället .
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ego

haha tack snyggingen själv :D

ojojoj vilka bilder och vilken möhippa
hon gick på allting vilket brukar betyda TOPPEN planering eller lättlurad:P ahaa!!!!
hon måste ha helt slående vänner, fantastiskt,,
åååh guud, när är bröllopet då?

2012-07-05 @ 22:51:52
URL: http://egoqueen.blogg.se
Postat av: afroego

TACK själv gumman!! Det var suuuuperkul!

2012-07-07 @ 00:14:56
URL: http://afroego.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback