Vi Börjar Från Igår

2012-07-02 01:04:49
Hej älsklingar ber så mycket om ursäkt har bloggat så himla dåligt . Men har varit super upptagen kommer nog vara det hela sommaren jobbar väldigt mycket och när jag inte jobbar tillbringar jag hällts mina lediga dagar med vänner men ska försöka att bli bättre på att uppdatera. Vart ska man börjar har en massa saker att bäretta och en massa bilder att lägga upp. Kan lika gärna börjar med igår . Var på en stor Gambiansk fest igår för er som inte vet har vi en kulturvecka varje sommar och igår var sista dagen så jag och mina tjejer gjorde oss skit snygga och drog i väg och hade super kul här kommer några bilder.
 
 
 
 
 
My Girls
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: afroego

Snyggingar är ni allihopa!! :) :*

2012-07-02 @ 20:26:15
URL: http://afroego.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback