Jobb, Jobb Och Mera Jobb!

2012-06-12 11:54:50

Hej dolls! Alltså jag är så jävla trött har typ sovit 3 timmar skulle vara ledig i dag så jag satt uppe hela natten typ och pratade med min älskling <3 gick och la mig vid 5 jobbet ringde vid 7 och frågade om jag kunde jobba12-21 och det vilde jag så klart, Men kunde fan inte somna om efter samtalet låg och tänkte på att jag typ bara skulle sova 3 timmar till hahahaha och då kunde jag inte sova sjukt ! Men nu ska jag försöka jobba här får se hur det kommer att gå puss puss älsklingar


Kommentarer
Postat av: afroego

Det fixar du ;)



Nuhar jag lagt upp lite fler bilder på håret, på din begäran gumman ;) kram!

2012-06-12 @ 13:08:27
URL: http://afroego.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback