forgive me father for i have sinned!

2012-03-09 09:06:47

God morgon dolls! Vet fan inte vad jag gör uppe nu med tanken på att jag har sovit 1 timme . Tror att det är för att jag är fortfarande skit hipe från i natt! Fyfan vad jag hade kul länge sen jag va ute och skrattade så himla mycket med ett gäng underbara människor. Det blev mycket dans och skoj med Vanissa fina Dinah och Lola Girl! Samt några till och vi ska köra i kväll också . Men vi får inte sluta på donken åå kan inte fatta att jag käkade där asså dom här människorna köpte så mycket mat att vi va tvungna att ge bort till folk som gick förbi . Det blir att sova lite för mig nu sen till gymet och bränna bort allt lol


Kommentarer
Postat av: afroego

ÄÄÄÄÄÄlskar din outfit!! :D

2012-03-09 @ 11:31:52
URL: http://afroego.se/
Postat av: Lola

tuung kvall =))

2012-03-09 @ 15:52:11
Postat av: Dinah

det var en grymm grymm grymm kväll, otrolig god mat och sällskap



mindre roligt var dom negativa vibrationerna som Naijabwoy och min polack morbror gav



ush jag ångr att jag började snacka med han dvärgen i röda kläder, men man är dum ibland



det var så roligt att dansa med er och umgås med er

jag längtar till vi allihopa dansar på bättre dansgolv i Miami eller new york ellr jamaica



eller next time i K2 eller något bra event when I come up again :-D



Puss

2012-03-11 @ 00:05:47
URL: http://finadina.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback