KONY 2012

2012-03-07 09:31:47
God morgon dolls  kollade just på Invisible Childrenss Stop Kony videon säger bara att jag verkligen tycker att alla ska se den här videon och hjälpa till att stopa värdens kriminellaste människa . Hur gör vi det? Jo genom att göra han känd få ut han namn göra han lika känd som typ Beyonce låt hela värden vet vem han är. Bästa iden ever innan jag såg den här dokumentfilmen hade jag ingen aning om vem Josef Kony va och vad han gjorde mot tusentals barn . Så nu går jag med det här och hjälper till att sprida budskapet vi måste stoppa KONY eller rätare sagt VI SKA STOPPA KONY! Kolla på videon dolls och hjälp till att sprida budskapet .

Kommentarer
Postat av: Julclaude - Nudity is not a crime!

Gud började gråta, vilket fint initiativ av mannen. Finns trots allt goda människor kvar på jorden :)

2012-03-07 @ 11:08:29
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback