Min Inspiration

2012-03-08 08:01:36

God morgon dolls! Gud jag drömde typ om hamburgare och en massa cupcakes tack Ninel! Det är så svårt när man kämpar med en diet för allt jag känner att göra just nu är att äta den fetast mest onyttiga hamburgare med hundra lager mmmm låter så sjukt gott just nu hahahaha. Det enda som verkligen får mig att tänka om är fan mode så i stället för att drömma om maten så får jag tänka på hur jävla snygg jag kommer att vara sen och hur bra jag kommer att se ute i kläder och denna sommar kommer att vara sjuk älskar vår modet längtar som fan till sommaren . Så mode är verkligen min inspiration. Thank God For Fashion!


Kommentarer
Postat av: Dinah

Man kan gå ner i vikt fast man äter en hamburgare

du kan äta köttet och såserna men undvika brödet



men man ska inte falla för idealet att vara super smal som anorexia modellerna, vi föds alla olika med olika benstommar, alla kan ej vara kurviga eller pinnsmala, man får kolla på ens gener, om man har jätte smala kvinnor i sin familj så kanske man har bra ämnesomsättning och har jätte svårt för att gå upp i vikt



mode kan man visa upp utan att vara smal



vi borde uppmuntra dom tjejerna som ser ut som riktiga kvinnor borde se ut



media har hjärntvättat oss till att tro att man ska vara smal och tunn, men det är inte rätt



okej man behöver inte väga 250 kilo men det är ej bra att vara super smal med, man kan få sjukdomar av all viktnedgång



idag i sverige tycker tjejer att dom är feta trots att dom väger 40 sjukliga kilon, min syster tycker att hon är fet trots att hennes lår är som min arm du fattar



så jobbigt i västvärlden



killar älssssssskaar tjejer med big ass och kurvor och allt

2012-03-08 @ 14:01:02
URL: http://finadina.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback