Regina Hall Är Bara För Tung!!!

2012-03-29 11:46:02
Hej dolls jag vet har inte bloggat på ett tag förklara varför om ett tag. Va bara tvungen och komma in för att lägga upp den här intervjue med dom manliga huvudrollerna från filmen Think Lika A Man och Regina Hall som också är med i filmen den har premiär i usa den 20 april tror jag . Hon är bara för rolig kolla hur hon hoppar mellan killarna a eller hopar på killarna så fort dom ställer en fråga till någon av dom . Jag skulle nog göra samma sak om jag kunde för alla 5 är skit snygga . Men ärligt kolla på videon så rolig!!!

Kommentarer
Postat av: afroego

hahahaha!

2012-03-30 @ 14:03:18
URL: http://afroego.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback