Oväntad Utgång

2012-05-13 21:49:11
Hej dolls hopas att ni har haft en grym helg det har jag . Skulle ju köra en disney film maraton igår han typ kolla på 3 olika sen blev jag så himla sugen på att gå ut så ringde upp Jessica vid 22 och frågade vad hon gjorde . Hon var på väg in till stan för att gå på en krog runda med vår gemensam vän Lina . Jag bestämde mig för att hänga på så hopade in i duschen och gjorde mig redo är väldig glad över att jag gick ut för det blev en grym kväll som sluta underbart . Vanosuga you know what i mean !!! lol Här kommer igår dagens outfit klänningen är i från asos skärpet är i från gina .












Kommentarer
Postat av: Julclaude - Nudity is not a crime!

No I don't know! What do you mean? haaha

2012-05-14 @ 20:00:53
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback